دختری در تبعید ابدی

من به سرزمینِ واژه‌هایِ سرگردان، تبعیدم…

دختری در تبعید ابدی

من به سرزمینِ واژه‌هایِ سرگردان، تبعیدم…

دختری در تبعید ابدی

باز می‌کنم
پنجره‌ی قلبم را،
صدای ترانه تنهایی
می‌نشیند بر قاب سینه سنگینم؛
و یک دنیا شور و بی‌پروایی
آزاد می‌شود از بند سکوت
وقتی که می‌رقصند
آن انگشتان کشیده و باریک
بر تن کلیدهای سیاه و سفید!
آری پیانو بزن،
ای کودکی که در درون نشسته‌ای!
لحظه‌ای آرامش بیافرین
و آگاهم کن
از خاطرات گذشته‌ای
که در بی‌نهایت‌ها غرق‌شده‌اند...

طبقه بندی موضوعی

56. new era

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۲۸ ب.ظ

دوران وبلاگ نویسی یه جورایی داره به پایان می‌رسه و نیاز به ساخت چنل رو واقعا دارم حس می‌کنم. :))

اینجا رو حذف نمی‌کنم چون از طریقش می‌تونم وبلاگ‌های شما رو بخونم. *_* از طرفی هر وقت نیاز داشته‌باشم طولانی حرف بزنم، اینجا رو دارم. ^_^

+ چنل پرایوت خواهد‌بود تا خودسانسوری کمتری داشته‌باشم! هرکسی تمایل به حضور داشت، بهم با کامنت خصوصی اطلاع بده که لینک بفرستم. اگه مجبور شم خودم کامنت کنم، احتمالا به اسپم هدایت می‌شه، خلاصه که حواستون باشه. :دی

+ نمی‌گم خداحافظ چون جایی نمی‌رم! مراقب خودتون و خوبی‌هاتون باشید.❤️

  • ۰۰/۰۳/۱۴
  • Alexandrina Victoria

نظرات (۱)

من :)

پاسخ:
عزیزم برات لینک رو ارسال کردم، اگه کامنتی دریافت نکردی،‌ هرزنامه‌ات رو چک کن. اینطور کامنت‌ها حالت تبلیغاتی به خودشون میگیرن،‌بنابراین ارسال نمیشن...
پیشاپیش خوش اومدی. :))